Zabawka czy sposób na reklamę? Balony z nadrukiem

Balony kojarzą się z czymś lekkim i kolorowym oraz w przyjemny sposób przypominają nam o dzieciństwie, gdy zwykły balonik był znacznie bardziej trafionym prezentem niż starannie wybrana zabawka. Kolejne młode pokolenia również nie potrafią się oprzeć balonikowej magii. Nie tylko dzieci, ale również dorośli dają się złapać na balony reklamowe i chętnie zabierają je do domów, gdzie te mogą spełniać obie ze swoich ról: zabawki i nośnika reklamy.

Z powodu ograniczonej powierzchni reklamowej i rozciągania materiału, reklama na balonie nie przekracza średnicą kilkunastu centymetrów. Tyle jednak w zupełności wystarcza, aby była rozpoznawalna z pewnej odległości, a oglądalność z bliska zapewnia sam balonik i jego kolorystyka.

Baloniki mają dziesiątki różnych kolorów, do tego mogą być pastelowe, krystaliczne i metalizowane. Mogą być to balony z nadrukiem zwykłym lub fluorescencyjnym, przez co reklamowe treści będą widoczne nawet po zmroku.

Jak wspomniałem wyżej, balony ucieszą zarówno najmłodszych, jak i ich rodziców. W tym szczególnym przypadku widok reklamy nie jest irytujący, ponieważ są w pierwszej kolejności traktowane jako kolorowa dekoracja lub zabawka. Z tego powodu choć zauważamy reklamę, nie jest ona dla nas nachalna i zapamiętujemy ją mniej lub bardziej przyjemnie, ale niemal zawsze pozytywnie. Efekt tego jest widoczny w czasie zakupów, gdy określona marka z niejasnych przyczyn  budzi nasze głębsze zainteresowanie i zadowolenie.

balony